POSTUPAK REKLAMACIJE
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je od 2 do 5 godina od dana kupovine ( u zavisnosti od proizvoda, garancija je iskazana na internet prodavnici za kompletan Leifheit asortiman proizvoda).
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na trošak prodavca, a prijava reklamacije se vrši u tri jednostavna koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev za reklamaciju našem operateru na adresu porucivanje@vladi.co.rs
Obavezno navedite sledeće podatke sa računa:
- ime i prezime
- e-mail adresu
- broj račun-otpremnice koji ste dobili uz kupljeni proizvod koji reklamirate
- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite kopiju račun-otpremnice, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite kopiju račun-otpremnice jer bez dokaza o kupovini, na žalost, nećemo biti u mogućnosti da zamenimo reklamirane proizvode.
3. Nakon što reklamirani proizvod stigne u naše prostorije, i nakon provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu o trošku prodavca. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće Vam izvršen povraćaj novca u iznosu vrednosti reklamiranog proizvoda. Vrednost dostave zamene reklamiranog proizvoda snosi prodavac i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. Reklamirani proizvod ne možete dostaviti lično, osim ukoliko se drugačije ne dogovorite sa našim operaterom.
Izjava o povraćaju sredstava
U slučaju kada nije u mogućnosti da artikal za koji prihvataju reklamaciju zamene drugim, adekvatnim primerkom, prodavac Vladi d.o.o. se obavezuju da izvrši povrat sredstava Kupcu.
U slučaju povrata sredstava Kupcu koji je robu platio, Vladi d.o.o je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na tekući račun korisnika.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povrat sredstava u gotovini.